مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-09سياسي

بررسی تخریب و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی در «غیرمحرمانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، غیرمحرمانه جمعه 21 خردادماه ساعت 18:30 با حضور مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون سیاسی مجلس، - بررسی تخریب و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی در غیرمحرمانه برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با حضور تعدادی از کارشناسان مسائل سیاسی به موضوع چرایی تخریب و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، غیرمحرمانه جمعه 21 خردادماه ساعت 18:30 با حضور مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون سیاسی مجلس، علی محمد بشارتی کارشناس سیاسی و وزیر سابق کشور، شهاب الدین صدر رییس خانه احزاب کشور و حسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

در این قسمت از برنامه غیرمحرمانه چرایی تخریب و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی، تبلیغات و ادعا های نامزد های انتخاباتی، دلیل پررنگ شدن ادعا ها در هنگامه تبلیغات و علت افزایش دامنه هتک حرمت ها در انتخابات مورد بررسی قرار می گیرد.

مناظره غیرمحرمانه با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی در تلاش است تا دغدغه های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخریب و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی در «غیرمحرمانه»

بررسی تخریب و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی در «غیرمحرمانه»