مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-09بين الملل

بیت المقدس همچنان در التهاب؛ جوانان فلسطینی ابتکار عمل را به دست گرفتند


در حالی که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اعلام کرده که به زودی درباره پرونده الشیخ جراح حکم صادر خواهد کرد، جوانان فلسطینی قصد دارند برای حمایت از این محله زنجیره انسانی تشکیل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که گفته می شود دادگاه عالی رژیم صهیونیستی پس از دریافت موضع مشاور قضایی کابینه این رژیم به زودی نشست بررسی پرونده کوچ اجباری فلسطینی ها از محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را برگزار خواهد کرد، جوانان فلسطینی خواستار ایجاد یک زنجیره انسانی در اطراف این محله برای جلوگیری از مصادره آن شدند.

همزمان اعتراض ها و تظاهرات ها علیه تجاوزهای شهرک نشینان و رژیم صهیونیستی در شهرک های السلوان و الطور نیز در حال برگزاری است و جوانان فلسطینی خواستار برگزاری تظاهرات وتجمع اعتراضی در روز شنبه آتی در حمایت از شهرک السلوان شدند.

فعالان و جنبش های فلسطینی در اراضی اشغالی 48 نیز درباره احتمال برگزاری راهپیمایی پرچم در روز پنج شنبه آتی در قدس اشغالی با وجود اعلام به تعویق افتادن آن تا روز سه شنبه آینده، هشدار دادند و خواستار حضور پر شور ساکنان این منطقه اشغالی در مسجد الاقصی برای ادای نماز و اعتکاف برای جلوگیری از برنامه ها و نقشه های شهرک نشینان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت المقدس همچنان در التهاب؛ جوانان فلسطینی ابتکار عمل را به دست گرفتند

بیت المقدس همچنان در التهاب؛ جوانان فلسطینی ابتکار عمل را به دست گرفتند