مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-09سياسي

تعیین برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار


مدیرکل آموزش بنیاد شهید از تشکیل کمیته های علمی و داوری انتخاب نفرات برتر پنجمین جشنواره آموزشی_ تحصیلی جایزه ملی ایثار و تعیین برگزیدگان خبر داد.

- ، محمدعلی فقیه گفت: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره و دریافت نتایج مرحله استانی، کمیته های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولان هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدان شرایط و بر اساس شاخص های اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به دبیرخانه جشنواره اقدام شده است.

دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار افزود: این جشنواره در نیمه اول تیرماه سال جاری برگزار می شود و از مقام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، طلاب و دانش آموزان معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل می شود.

فقیه در ادامه گفت: پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار همانند چهار جشنواره قبلی با تعامل، مشارکت و همکاری دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد و افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف طرح شاهد با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار

تعیین برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار