مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-09فرهنگي

رانت جدید دولت روحانی به فیلم های ضدمردمی؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش فارس، قرار است به زودی فیلم هایی برای بازگشت رونق به سینما های کشور روی پرده بروند و برای مجاب کردن تهیه کنندگان آن ها به اکران، - با پیشنهاد شورای صنفی نمایش و برای بازگشت رونق به سینماها، قرار است به فیلم های جدیدی که روی پرده می روند، وام بلاعوض 2 میلیارد تومانی تعلق گیرد.

اما این فیلم ها را چه کسی تعیین می کند؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش فارس، قرار است به زودی فیلم هایی برای بازگشت رونق به سینما های کشور روی پرده بروند و برای مجاب کردن تهیه کنندگان آن ها به اکران، به هر فیلم از سوی سازمان سینمایی وام بلاعوض 2 میلیارد تومانی تعلق گیرد! این پیشنهاد نخستین بار از سوی محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران مطرح شد و خواستار حمایت مالی از فیلم های دینامیت (مسعود اطیابی)، چپ راست (حامد محمدی)، درخت گردو (محمدحسین مهدویان)، انفرادی (مسعود اطیابی) و عروسی مردم (مجید توکلی) شد.

این موضوع اعتراض برخی فیلمسازان را در پی داشته است و معتقدند پول پاشی سازمان سینمایی بر اساس ضوابط نیست، چرا که مالکیت اکثر فیلم های یادشده در دست یک عده خاص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت جدید دولت روحانی به فیلم های ضدمردمی؟!

رانت جدید دولت روحانی به فیلم های ضدمردمی؟!