مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-09سياسي

رسانه ها در انتخابات نقش هدایت گر دارند


کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه رسانه های در انتخابات نقش هدایت گر دارند، گفت: جلب مشارکت حداکثری در مقابل هجمه غول های رسانه ای دشمن علیه نظام وظیفه رسانه است.

- سعید صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش محوری مردم در دوام و قوام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم پایه گذار انقلاب اسلامی هستند و در استمرار آن نیز باید نقش آفرین باشند و حضور در پای صندوق های رأی یکی از مؤلفه های نقش آفرینی مردم در دوام و قوام انقلاب است.

وی با اشاره به وضعیت انتخابات قبل از انقلاب، ادامه داد: انتخابات در آن زمان بیشتر نمایشی بود و افراد از قبل گزینش می شدند و مشارکت مردم نقشی در سرنوشت آنها نداشت.

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت خود معنی و مفهوم بخشید، گفت: انتخابات بعد از انقلاب اسلامی از نظر کیفیت و کمیت در کمتر کشوری پیدا می شود و این مشارکت حداکثری نشان دهنده بالندگی نظام اسلامی است.

صادقی با اشاره به حضور اثرگذار مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، این پای کار بودن مردم را نشان دهنده پایبندی آنها به نظام و انقلاب برشمرد و بیان کرد: هرگاه انتخابات در کشور برگزار شده مردم به صحنه آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در انتخابات نقش هدایت گر دارند

رسانه ها در انتخابات نقش هدایت گر دارند