مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-09سياسي

پلیس ایلام همگام با مردم برای خلق حماسه ملی آمادگی دارد


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه پلیس ایلام همگام با مردم برای خلق حماسه ملی آمادگی دارد، گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: انتخابات یک امر مهم و سرنوشت ساز برای ملت ایران است که نیروی انتظامی ضمن تعامل با دستگاه قضا و سایر دستگاه های امنیتی نیز بنا بر وظیفه ای که بر عهده دارد، تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و آرامش مردم برای حضور باشکوه در پای صندوق های رای به کار می گیرد.

وی افزود: پلیس مسئولیت اصلی امنیت انتخابات را بر دوش دارد و می توان گفت نیروی انتظامی طلیعه دار برقراری امنیت انتخابات در کشور بوده و این افتخاری است که چنین وظیفه خطیر و مهمی بر عهده ناجا قرار داده شده است که البته بدون شک همکاری و همراهی سایر دستگاه های امنیتی امری ضروری و بدیهی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ملت ایران همواره با حضور گسترده خود در انتخابات، خیال خام دشمنان را باطل می کنند، تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو لبیک به فرمان ولایت فقیه است، چرا که نظام را در برابر توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس ایلام همگام با مردم برای خلق حماسه ملی آمادگی دارد

پلیس ایلام همگام با مردم برای خلق حماسه ملی آمادگی دارد