مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 20:102021-06-08اجتماعي

انتصاب «شاد» از نوع بی سر و صدا در آموزش و پرورش!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوروز امسال خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سید حسن الحسینی مسؤول شبکه آموزشی دانش آموزان استعفا کرده است اما وزارت آموزش و پرورش هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشت.

- نوروز امسال، خبرهایی مبنی بر استعفای مسؤول شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) منتشر شد؛ حتی الحسینی دلایل استعفایش را هم مطرح کرد اما وزارت آموزش و پرورش تا دیروز درباره وضعیت مسؤول شاد در سکوت بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نوروز امسال خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سید حسن الحسینی مسؤول شبکه آموزشی دانش آموزان استعفا کرده است اما وزارت آموزش و پرورش هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشت.

اواخر فروردین امسال الحسینی در این خصوص سؤال کرد که وی گفت: بنده از مدیریت اجرایی شاد کناره گیری کردم و قبلا هم البته استعفا کرده بودم اما اکنون به شکل رسمی کناره گیری کردم؛ علت اصلی هم مشکلات شخصی است البته نارسایی هایی هم در کار وجود دارد که طبیعی است .

وی ادامه داد: یک ابرپروژه ای مثل شاد به عنوان اولین تجربه است و با مشکلات انتقالی که در شاد هم از جهت زیرساخت ها و هم دیتاهای درونی آموزش و پرورش هست، طبیعی است که نارسایی هایی وجود داشته باشد؛ این پروژه با همت عالی وزیر آموزش و پرورش و همه کسانی که در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب «شاد» از نوع بی سر و صدا در آموزش و پرورش!

انتصاب «شاد» از نوع بی سر و صدا در آموزش و پرورش!