مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-08حوادث

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود/ نفت کش توقیف شد


فرمانده انتظامی شاهرود از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایست و بازرسی پاسگاه شهید نوری شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد می شود.

- ، سرهنگ علی کریمی عصر سه شنبه در گفتگو با رسانه ها ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود به یک دستگاه نفت کش مشکوک می شوند، ابراز داشت: در پی این بازرسی از این نفت کش 30 هزار لیتر سوخت قاچاق شناسایی و کشف شده است.

وی از توقیف این نفت کش و دستگیری راننده خبر داد و افزود: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان امر دو میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 14 کیلو و 210 گرم ماده مخدر توسط واحد گشتی کلانتری 12 بسیج این شهر نیز خبر داد و ابراز داشت: واحد گشت کلانتری 12 بسیج ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته به فردی که به طرز مشکوک و با کیسه ای در دست در حال تردد در سطح شهر بود مظنون می شود.

کریمی بابیان اینکه پس از توقف خودروی پلیس و پرس و جوی کوتاه و اظهارات ضدونقیض این جوان اقدام به بازرسی کیسه این فرد در کلانتری می شود، تصریح کرد: مأمور گشت کلانتری در این بازرسی 14 بسته مواد مخدر از نوع شیره تریاک به وزن 14 کیلو و 210 گرم کشف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود/ نفت کش توقیف شد

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود/ نفت کش توقیف شد