مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-08اقتصادي

بدعهدی کواکس در تامین واکسن/ کووبرکت در انتظار صدور مجوز


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به بدعهدی کواکس در تامین و تحویل واکسن گفت: واکسن کووبرکت در صورت صدور مجوز از جانب کمیته های مربوطه، - به طرح واکسیناسیون وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزود: همچنین واکسن هایی که از سبد کداکس خریداری کردیم هنوز به طور کامل تعهد خود عمل نکرده اند و تحویل نداده اند.

رییسی درباره فاز دوم واکسیناسیون گفت: فاصله بین دو فاز تزریق واکسن را می توان افزایش داد اما قطعاً تأمین واکسن برای دوز دوم را در هفته آینده انجام خواهیم داد و در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.

معاون وزیر بهداشت گفت: افرادی که واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند می توانند بین 4 تا 8 هفته بعد و افرادی که واکسن اسپوتنیک دریافت کردند، بین 4 تا 12 هفته بعد می توانند با خیال راحت دوز دوم را دریافت کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: بر اساس گروه سنی هایی که اعلام کردیم، گروه 70، 75 و 80 سال به بالا را انجام دادیم و گروه های پایین تر یعنی 65 تا 70 سال را به علت تکمیل فاز دوم واکسیناسیون گروه های 70 سال به بالا هنوز شروع نکرده ایم.

رییسی افزود: به محض رسیدن محموله جدید، واکسیناسیون گروه 65 سال به بالا را هم شروع خواهیم کرد؛ در هفته آینده نتایج واکسیناسیون تولید داخل کووبرکت آماده خواهد شد و چنانچه کمیته های مربوطه یعنی کمیته بالینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی کواکس در تامین واکسن/ کووبرکت در انتظار صدور مجوز

بدعهدی کواکس در تامین واکسن/ کووبرکت در انتظار صدور مجوز