مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-08بين الملل

توصیه رییس سابق موساد به آمریکا برای خارج نکردن نظامیانش از عراق


رییس سابق موساد با ابراز نگرانی از تمایل آمریکا و کشورهای اروپایی برای احیای توافق هسته ای ایران، به واشنگتن توصیه کرد نظامیان خود را برای حفظ فشار بر تهران از عراق خارج نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوسی کوهن که چند روزی می شود از اتمام دوره ریاستش بر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) می گذرد، هنوز هم لفاظی ها و اتهام زنی ها به تهران را تکرار می کند.

به نوشته روزنامه ) حفظ برتری نظامی اسراییل قانونی در آمریکا است که ایالات متحده را ملزم می کند از طرق مختلف از جمله ایجاد محدودیت برای فروش تسلیحات به سایر کشورهای منطقه غرب آسیا از حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی در این منطقه اطمینان حاصل کند.

  تقریباً از سال 1973 میلادی تاکنون یعنی زمانی که آمریکا با تهدید تل آویو در خصوص حمله مستقیم اتمی به قاهره مجبور به ایجاد یک خط تدارک هوایی به سمت خاک فلسطین اشغالی و ارسال حجم عظیمی از کمک های نظامی برای جلوگیری از سقوط رژیم صهیونیستی شد، اصل برتری کیفی نظامی رژیم صهیونیستی تبدیل به یک راهبرد غیرقابل خدشه در تمام دولت های آمریکا شده است.

بر این اساس تحویل هر نوع سلاح به هر کدام از کشورهای خاورمیانه که امکان تسلط هوایی، دریایی و زمینی رژیم صهیونیستی را به خطر اندازد، ممنوع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس سابق موساد به آمریکا برای خارج نکردن نظامیانش از عراق

توصیه رییس سابق موساد به آمریکا برای خارج نکردن نظامیانش از عراق