مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-08پزشكي

راه حل یابی درمان نوعی سرطان استخوان در دستور کار قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، کنسرواکس (CancerVAX)، از شرکت های توسعه دهنده روش های درمان سرطان و ایمنی درمانی که از سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان استفاده می کند، - یک شرکت خارجی برای توسعه روش های ایمنی درمانی نوعی سرطان استخوان (سارکوم اوینگ) ، با دانشگاه کالیفرنیا همکاری مشترکی را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، کنسرواکس (CancerVAX)، از شرکت های توسعه دهنده روش های درمان سرطان و ایمنی درمانی که از سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان استفاده می کند، اعلام کرد که برای تحقیق و توسعه یک توافق نامه تحقیقاتی حمایت مالی با دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) منعقد کرده است.

هدف از این برنامه، تحقیق، توسعه و دستیابی به موفقیت در زمینه ایمنی درمانی در درمان سارکوم اوینگ است.

سارکوم اوینگ یک نوع سرطان استخوان است که در آن بافت استخوان کاملا نرم می شود.

این بیماری در درجه اول کودکان و نوجوانان را درگیر می کند و در حال حاضر هیچ درمان تایید شده FDA برای جلوگیری از عود این بیماری وجود ندارد.

این برنامه تحقیقاتی 12 ماهه با UCLA در تاریخ 12 مه 2021، با هدایت محقق اصلی پروژه، ساتیرو داولیویرا، نوح فدرمن و استیون جوناس از گروه اطفال، هماتولوژی و آنکولوژی، مرکز پزشکی UCLA آغاز شده است و این برنامه بر ایجاد ایمونوتراپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل یابی درمان نوعی سرطان استخوان در دستور کار قرار گرفت

راه حل یابی درمان نوعی سرطان استخوان در دستور کار قرار گرفت