مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-08سياسي

جمع آوری بیش از 90 درصد گاز های فلر تا آخر سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز (سه شنبه 18 خرداد) در جلسه علنی و در پاسخ به سوال علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان با موضوع علت تأخیر در ساماندهی گاز فلر اظهار داشت: - طبق قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز (سه شنبه 18 خرداد) در جلسه علنی و در پاسخ به سوال علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان با موضوع علت تأخیر در ساماندهی گاز فلر اظهار داشت: اجازه بهره برداری از واحدای LNG از سال 92 و 93 از سوی وزارت نفت به بخش خصوصی داده شده است و آن ها در همین راستا کار های خود را آغاز کردند.

وی افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه و در پاسخ به سوال نماینده مسجدسلیمان اعلام می کنم بیش از 90 درصد گاز های فلر تا آخر سال 1401 جمع آوری خواهد شد.

وزیر نفت تصریح کرد: تمامی پروژه های تعریف شده در این موضوع به بهره برداری می رسند و فقط موضوع گاز های مشعل منطقه مسجدسلیمان باقی می ماند که آن را هم به پتروشیمی چهارمحال و بختیاری تخصیص داده ایم چرا که بنا داشتیم این خیر در این استان باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 90 درصد گاز های فلر تا آخر سال 1401

جمع آوری بیش از 90 درصد گاز های فلر تا آخر سال 1401