مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-08فرهنگي

2 میلیارد وام بلاعوض به فیلم های خاص!


با پیشنهاد شورای صنفی نمایش و برای بازگشت رونق به سینماها، قرار است به فیلم های جدیدی که روی پرده می روند، وام بلاعوض 2 میلیارد تومانی تعلق گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طبق شنیده ها قرار است به زودی فیلم هایی برای بازگشت رونق به سینماهای کشور روی پرده بروند و برای مجاب کردن تهیه کنندگان آن ها به اکران، به هر فیلم از سوی سازمان سینمایی وام بلاعوض 2 میلیارد تومانی تعلق گیرد! این پیشنهاد نخستین بار از سوی محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران مطرح شد و خواستار حمایت مالی از فیلم های دینامیت(مسعود اطیابی)، چپ راست (حامد محمدی)، درخت گردو (محمدحسین مهدویان)، انفرادی (مسعود اطیابی) و عروسی مردم (مجید توکلی) شد.

این موضوع اعتراض برخی فیلمسازان را در پی داشته است و معتقدند پول پاشی سازمان سینمایی بر اساس ضوابط نیست، چرا که مالکیت اکثر فیلم های یادشده در دست یک عده خاص است.

اما پیشنهاد جایگزین چیست؟ اخیراً (11 خرداد) نسخه نهایی طرح حمایت از آثار سینمایی و زنجیره توزیع سینمای ایران از سوی سازمان سینمایی حوزه هنری به رییس سازمان سینمایی ارسال شده است.

در این طرح، فیلم ها در 4 دسته قرار می گیرند و متناسب با هر دسته، سطح خدمات متفاوتی از نظر جزییات تبلیغات محیطی، اکران سینمایی، شبکه خانگی، بین الملل و … دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد وام بلاعوض به فیلم های خاص!

2 میلیارد وام بلاعوض به فیلم های خاص!