مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-07اجتماعي

نظام جامع رفاهی معلمان تدوین شود/ لزوم قطع دست مافیای کنکور از نظام آموزش


مدیرکل اسبق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدم باید نظام جامع رفاهی معلمان ایجاد شود و در این نظام، دورنمای 30 ساله آینده طراحی و مشخص شود.

- فرشید سیاری مدیرکل اسبق تعاون و پشتیبانی مربوط به رفتار سلیقه ای و خلق الساعه تصمیم گیران است سیاری در خصوص مشکلات آموزش و پرورش، گفت: بیشترین مشکلات آموزش و پرورش مربوط به رفتار سلیقه ای و خلق الساعه تصمیم گیران و عدم توجه جدی به معلمان در تصمیم گیری ها و بی عدالتی در نظام پرداخت بین کارکنان دولت بوده است که متأسفانه این کارکرد موجب کاهش انگیزه و عدم رضایت شغلی بین معلمان و به عنوان اصلی ترین عناصر نظام تعلیم و تربیت شده است.

وی تصریح کرد: امروزه در تمامی کشورها پیشرفت و توسعه در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در گروی توجه به نظام تعلیم و تربیت است.

* انتظار ما از رییس جمهور آینده، داشتن دغدغه آموزش و پرورش و حساسیت لازم در انتخاب وزیر آینده است مدیرکل اسبق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره رییس جمهور موفق از نظر فرهنگیان، بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت باید مورد توجه تمام ارکان نظام از جمله رییس جمهور باشد و به موضوع آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی مطلق نگاه و برنامه ریزی شود و اختصاص بودجه داشته باشد و بقیه دستگاه ها نیز در توسعه و پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جامع رفاهی معلمان تدوین شود/ لزوم قطع دست مافیای کنکور از نظام آموزش

نظام جامع رفاهی معلمان تدوین شود/ لزوم قطع دست مافیای کنکور از نظام آموزش