مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-07بين الملل

پرونده تک تیراندازان داعش بسیار نگران کننده شده است


پرونده تک تیراندازان داعش بسیار نگران کننده شده به خصوص که در مناطق جلولاء و خانقین در استان دیالی و الطارمیه در شمال بغداد تکرار شده است.

- به نقل از المعلومه، عبدالخالق العزاوی ، عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق، پرونده تک تیراندازان داعشی در صدر پرونده ای خواهد بود که در نشست هفته جاری به بررسی آن اقدام خواهیم کرد.

العزاوی ادامه داد: پرونده تک تیراندازان داعش بسیار نگران کننده شده به خصوص که در مناطق جلولاء و خانقین در استان دیالی و الطارمیه در شمال بغداد تکرار شده و تاکنون منجر به کشته چندین تن از نیروهای امنیتی و غیر نظامیان شده است.

وی تاکید کرد: تک تیراندازی یکی از مهم ترین شیوه های گروه تروریستی داعش در برهم زدن ثبات بدون متحمل شدن تلفات به ویژه در مناطق آزاد شده از لوث تروریستهاست و این پرونده در نشست کمیسیون امنیت که با حضور فرماندهان امنیتی برگزار خواهد شد، بررسی خواهد شد.

العزاوی در ادامه بر لزوم تلاش برای تعیین تکلیف این پرونده و پایان دادن به عملیات تک تیراندازی عناصر گروه تروریستی داعش تاکید کرد و اظهار داشت: در نشست آتی به بررسی راه های تامین مالی از این عناصر و مناطق نفوذ و گریز آنها خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تک تیراندازان داعش بسیار نگران کننده شده است

پرونده تک تیراندازان داعش بسیار نگران کننده شده است