مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-07بين الملل

خشم بومیان کانادا از واکنش منفعلانه پاپ به گور جمعی 215 کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبران بومی و بازماندگان مدارس شبانه روزی کاتولیک در کانادا، ضمن واکنش خنثی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، - رهبران بومی و بازماندگان مدارس شبانه روزی کاتولیک در کانادا از واکنش منفعلانه رهبر کاتولیک های جهان به فاجعه کشف گور جمعی 215 کودک بومی به خشم آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبران بومی و بازماندگان مدارس شبانه روزی کاتولیک در کانادا، ضمن واکنش خنثی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، خواستار اقدام و شفاف سازی بیشتر کلیسا برای روشن شدن اسرار مربوط به کشف گور جمعی کودکان بومی کانادا شدند.

هشتم خرداد ماه بود که اجساد دست کم 215 کودک بومی که برخی از آن ها حدود سه سال سن داشتند، در محوطه یک مدرسه شبانه روزی کاتولیک در استان بریتیش کلمبیا کانادا پیدا شد.

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل به دنبال انتشار این خبر از دولت کانادا و واتیکان درخواست کردند که هرچه سریع تر تحقیقات کاملی در این خصوص انجام دهند.

پس از آن که جاستین ترودو ترودو از کلیسای کاتولیک خواسته بود مسئولیت خود بابت مدیریت مدرسه ای را که بقایای 215 کودک بومی در آن جا کشف شد بپذیرد و عذرخواهی کند، پاپ فرانسیس در اولین واکنش خود به این فاجعه گفت که از این حادثه بسیار رنجیده و شوکه شده است، اما حاضر نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم بومیان کانادا از واکنش منفعلانه پاپ به گور جمعی 215 کودک

خشم بومیان کانادا از واکنش منفعلانه پاپ به گور جمعی 215 کودک