مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-07فناوري

درخواست سوء پیشینه در کرمانشاه الکترونیکی شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: درخواست سوء پیشینه در این استان الکترونیکی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست .

وی افزود: استفاده از برنامه عدالت همراه در گوشی های موبایل این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند سو پیشینه خود را دریافت کنند.

کرمی با بیان اینکه برای دریافت سوءپیشینه الکترونیک از هر سه روش فوق، متقاضی باید در سایت ثنا ثبت نام کنند، گفت: دریافت پاسخ درخواست گواهی سو پیشینه به روش الکترونیک پس از چند روز از طریق سامانه به متقاضی ابلاغ می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از الکترونیکی شدن ارسال شکواییه از کلانتری ها به دادسرا خبر داد و افزود: تا پیش از این کلانتری های 15 گانه شهر کرمانشاه شکواییه ها را از طریق فرد شاکی و یک سرباز به دادسرا ارسال می کردند، اما اکنون این فرآیند در استان کرمانشاه الکترونیکی شده تا از میزان ترددها و هزینه ها کاسته شود.

وی تصریح کرد: امکان ارسال و عودت الکترونیکی چندباره شکواییه بین معاونت ارجاع دادسرا و کلانتری ها فراهم شده و حتی این کار در مورد شکواییه های که مبدا ثبت اولیه آن ها دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بوده میسر است.

کرمی ادامه داد: امکان پاسخ الکترونیکی نامه های ارسال شده از شعب دادسرا برای کلانتری ها فراهم شده، در حالی که پیش از این، ارتباط یکطرفه و فقط از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سوء پیشینه در کرمانشاه الکترونیکی شد

درخواست سوء پیشینه در کرمانشاه الکترونیکی شد