مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-07اقتصادي

امیدوارم دولت آینده برای کارآفرین ارزش قائل شود


کارآفرین نمونه مازندران که در سال 99 موفق به کسب کارآفرین برتر روستایی شده است، می گوید؛ لازمه ادامه موفقیت در این زمینه داشتن پدر دلسوز اقتصاد کشورم است، - پری بالی لاشک در گفت وگو خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار کرد: در یکی از روستاهای بخش کجور زندگی می کردیم از کودکی علاقه خاصی به آشپزی داشتم و در سن 8 سالگی پخت نان در تنورهای سنتی را شروع کردم و با توجه به اینکه فقط تا کلاس پنجم درس خواندم اما در سال 78 موفق به دریافت مهارت آشپزی درجه یک و 2 در فنی و حرفه ای کشور شدم.

بالی لاشک به محصولات ارگانیک اشاره کرد و گفت: با ترکیبی از عصاره های میوه، گیاهان و گل های وحشی توانستم محصولاتی را ارائه دهم که کاملا ارگانیک و بسیاری از آنها از طبیعت گرفته شده است.

وی ادامه داد: از سال 92 خوبی از هموطنان روبرو شد و همچنین در حال حاضر تعداد 27 محصولات ترکیبی سنتی را به صورت سفارشی به فروش می رسانم.

این بانوی کارآفرین با اشاره به ظرفیت بالای مازندران بیان کرد: استان به دلیل ظرفیت بالای آب و هوایی و وجود میوه های جنگلی با خاصیت های باور نکردنی می تواند بهترین ترکیبات مواد غذایی سالم را برای کشور فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: در سال 96 موفق به کسب جواز شرکت کرسه شدم و در منزل پدری شروع به فعالیت کردم  که در این میان تعداد زیادی از خانم ها را به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم دولت آینده برای کارآفرین ارزش قائل شود

امیدوارم دولت آینده برای کارآفرین ارزش قائل شود