مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-06بين الملل

راشاتودی روسیه: تحریم های آمریکا علیه بخش انرژی ایران نتیجه عکس داده است


راشاتودی روسیه اعلام کرد که سال ها تحریم آمریکا علیه ایران نتیجه عکس داده است.

تهران با اجرایی کردن پروژه خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک که تنگه هرمز را دور می زند، عملا تحریم های آمریکا را به افزایش قدرت خود تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکشنبه ایرنا به نقل از این رسانه، قاطعیت روز افزون ایران در مقابل تحریم ها در کنار مذاکرات اتمی وین با هدف بازگرداندن آمریکا به برجام پس از خروج یکجانبه دونالد ترامپ از این توافق در سال 2018، اتفاق می افتد.

اقدام اخیر آمریکا در توقیف و دزدی نفت ایران و فروش آن تحت رژیم فعلی تحریم های اقتصادی تهران، نشان دهنده یک تلاش بی جهت و اشتباه برای فشار بر ایران است.

با ادامه اتکا به روش های ترامپ مانند سرقت نفت در میان تلاش برای ورود دوباره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، تیم بایدن یا در تلاش است قبل از یک توافق جدید، امتیازات بیشتری از ایران بگیرد و یا قبل از لغو تحریم ها تاجایی که ممکن است به صنعت نفت ایران صدمه بزند.

هر دو ترفند اشتباه و محکوم به شکست است.

واقعیت این است که اقدامات خرابکارانه علیه زیرساخت ها و منابع ایران، چه به بهانه تحریم ها یا بهانه های دیگر، باعث تحریک اراده ایرانیان می شود تا در تولید و صادرات نفت و گاز خود به عنوان اهرم اصلی نفوذ بین المللی این کشور، به خودکفایی فزاینده ای دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راشاتودی روسیه: تحریم های آمریکا علیه بخش انرژی ایران نتیجه عکس داده است

راشاتودی روسیه: تحریم های آمریکا علیه بخش انرژی ایران نتیجه عکس داده است