مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-06اقتصادي

ارز 4200 یک رانت بزرگ ایجاد کرد/ دولت پایش را از گلوی مردم بردارد


نامزد انتخابات ریاست جمهوری وی با بیان اینکه سیاست تعدیل نرخ ارز یک رانت بسیار بزرگ ایجاد می کند، گفت: ما در دولت سلام یک شبکه توزیع کالا به وجود می آوریم.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: ما برای درآمدهای شهرداری ها برنامه ریزی کردیم تا آنها مجبور نشوند از محل تراکم فروشی مالیات بگیرند ولی باید داده هایشات ثبت شود زیرا جزو هزینه های مالیاتی افراد است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ارز 4200 تومانی اظهار کرد: شما از یک طرف باید کالاهای اساسی ارزان قیمت به دست مردم برسانید و می توانید این کار را از مبداء با ارز 4 هزار و 200 تومانی انجام دهید تا نتایجش به مردم برسد.

وی افزود: در ابتدای انقلاب کوپن به دست مردم می دادیم و در این میان یک شبکه توزیع درست کرده بودیم اما امروز مردم هم چوب را می خورند هم پیاز را یعنی هم 30 میلیارد دلار از دارایی های شان می رود هم کالای اساسی گران قیمت دریافت می کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیاست تعدیل نرخ ارز یک رانت با اعداد بسیار بزرگ درست می کند.

ما باید یک شبکه توزیع در دولت به وجود بیاوریم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: ما در دولت سلام تمام نهادهایی که طراحی کردیم نهادهای مردمی است و دولت تنها نقش تنظیم گری دارد چرا که دولت باید پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 یک رانت بزرگ ایجاد کرد/ دولت پایش را از گلوی مردم بردارد

ارز 4200 یک رانت بزرگ ایجاد کرد/ دولت پایش را از گلوی مردم بردارد