مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-06سياسي

«کارنامه غیرقابل دفاع» مدیران شهری در حوزه فرهنگی


در طول 12 سال حضور مدیران جهادی در شورای شهر و شهرداری تهران زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی و اجتماعی ایجاد شد که انتظار می رفت شورای پنچم و شهرداری تهران در شرایطی که که شهروندان تهرانی امکان حضور در مهمانی های خانوادگی را نداشتند، - عظیم بابایی، کارشناس شهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار کرد: کارنامه شورای اسلامی شهر و را داشته و دارند.

وی افزود: انتظار جامعه از شهرداری و شورای شهر این بود که از مجموعه های متعدد تهران که در نقاط مختلف تهران مانند دریاچه شهدای خلیج فارس در غرب، بوستان های لاله و ملت در مرکز و شمال، بوستان امام علی(ع) در جنوب و مجموعه باغ پرندگان در شرق تهران وجود دارد، برای سرگرمی و تفریح کودکان و نوجوانان استفاده می شد.

بابایی بیان کرد: همچنین مجموعه فرهنگسراها و سرای محلات نیز امکان فراهم سازی برنامه های تفریحی-آموزشی را در ذیل دستور العمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را دارا بودند.

وی در پایان گفت: مدیران شهری می بایست نقش قابل توجهی در ستاد مبارزه با کرونا می داشتند که متاسفانه هیچ اقدامی تاثیرگذاری در خصوص مبارزه با این ویروس توسط مدیریت شهری صورت نگرفت و عملا سهم مدیریت شهری در ستاد کرونای استان تهران بسیار ناچیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارنامه غیرقابل دفاع» مدیران شهری در حوزه فرهنگی

«کارنامه غیرقابل دفاع» مدیران شهری در حوزه فرهنگی