مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-06سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: رییس جمهوری می خواهیم که سرباز محض ولایت باشد


ما رییس جمهوری می خواهیم که مانند حاج قاسم سلیمانی سرباز محض ولایت باشد و همزمان دارای روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با دشمنان انقلاب باشد.

- نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه قهر با صندوق رای راه حل مشکلات کنونی نیست گفت: انتخاب درست برای روی کار آمدن یک دولت تحول خواه و انقلابی راهکار برون رفت از مشکلات امروز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از مهر، حجت الاسلام حاجی صادقی شامگاه شنبه درآیین بزرگداشت 15 خرداددرمدرسه فیضیه با بیان اینکه 15 خرداد مانند عاشورا فقط یک روز نیست گفت: چنین ایامی آغازی بر یک سری حوادث بزرگ و تأثیرگذار در طول تاریخ است که هرگز در ظرف زمانی 24 ساعته خود نمی توان آن ها را محدود کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از حوادث 15 خرداد سال 42 بصورت جدی جان گرفت و در مسیر اصلی خود وارد شد و امام راحل این روز را در تراز عاشورای حسینی قلمداد کرده است حاج صادقی یاد آور شد: تا قبل از 15 خرداد دو رکن اول انقلاب یعنی اسلام و رهبر الهی بود، اما هنوز مردم پای کار نیامده بودند که در این روز با تجلی فرهنگ حسینی رکن سوم انقلاب اسلامی وارد عرصه شد.

به گفته وی، اگر این انقلاب در طول 4 دهه اخیر با وجود تمام فتنه ها و سختی ها به کار خود ادامه می دهد بخاطر وجود مردم در عرصه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: رییس جمهوری می خواهیم که سرباز محض ولایت باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه: رییس جمهوری می خواهیم که سرباز محض ولایت باشد