مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-06حوادث

20 کیلوگرم مواد مخدر رشت کشف شد/ دستگیری 4 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان گفت: بیش از 20 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان رشت کشف و 4 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

- ، سرهنگ علی احمدپور با اشاره به اینکه مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی، اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح گیلان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات لازم سه دستگاه خودرو پراید، پژو پارس و پژو 206 متهمان در شهر رشت شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودروها 20 کیلو و 900 گرم تریاک ،11 گرم هرویین و 20 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان 34، 37، 40 و 55 ساله که قصد معامله مواد مخدر را داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور با اعلام اینکه مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می شود، اظهار کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کیلوگرم مواد مخدر رشت کشف شد/ دستگیری 4 قاچاقچی

20 کیلوگرم مواد مخدر رشت کشف شد/ دستگیری 4 قاچاقچی