مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 00:052021-06-05اقتصادي

4 خشکسالی اصفهان را فرا گرفته است/ خواسته ویژه اصفهان احیای زاینده رود است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان با 4 خشکسالی اقلیمی، هیدرولوژیکی،کشاورزی و ژئوهیدرولوژی روبه رو است.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ستاد مدیریت تنش های آبی استان در بخش های مختلف تشکیل شده است اظهار داشت: آن را داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعتباری برای آب رسانی به مناطق دارای تنش آبی اختصاص یافته است، گفت: مقرر شد، شرکت آبفا سهم استان اصفهان را از این اعتبار پیگیری و اخذ کند.

شیشه فروش با اشاره به نیاز 12 هزار از باغات استان اصفهان به آب رسانی بیان کرد: جهاد کشاورزی، امور عشایر و آبفا باید آب رسانی سیار برای باغات را پیگیری کنند و بخشی از آن نیز از منابع آبی تأمین شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تشکیل کمیته کیفی آب خبر داد و عنوان کرد: محیط زیست و مرکز بهداشت به صورت ویژه کیفیت آب را پیگیری می کنند، رفع نشتی، شناسایی مشترکان پرمصرف و استفاده کنندگان از پمپ های غیر مجاز، استفاده از بسیج ادارات و محلات برای فرهنگ سازی استفاده از آب بر اساس الگوی مصرفی، وصل وسایل کاهنده مصرف آب و مخزن ذخیره اضطراری در تمامی ادارات، استفاده از طرح شرکت آبفا کاشان به منظور کاهش مصرف آب در کولرهای آبی توسط تمامی بخش ها در این جلسه تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 خشکسالی اصفهان را فرا گرفته است/ خواسته ویژه اصفهان احیای زاینده رود است

4 خشکسالی اصفهان را فرا گرفته است/ خواسته ویژه اصفهان احیای زاینده رود است