مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-05بين الملل

ادعای تایمز: قطر میلیون ها دلار به «جبهه النصره» کمک کرده است


یک روزنامه انگلیسی بر اساس یکسری اسنادی که به دیوان عالی ارائه شده، مدعی شد که قطر میلیون ها دلار به تروریست های «جبهه النصره» در سوریه انتقال داده است که البته «دوحه» تمامی این ادعاها را رد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  روزنامه انگلیسی تایمز مدعی شده است که یکسری اسناد ارائه شده به دیوان عالی لندن را مشاهده کرده که نشان می دهد سیاستمداران و بازرگانان ارشد و مؤسسات خیریه و کارکنان دولت قطر با استفاده از دفتر شخصی متعلق به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور و دو بانک مهم قطر برای انتقال میلیون ها دلار  به گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده استفاده کرده اند.

طبق این گزارش، ادعاهای فوق در اسنادی آورده شده است که نُه شهروند سوری هفته جاری به دیوان عالی لندن ارائه و طرح دعوی کردند و مدعی شدند که در نتیجه این طرح که به قطر منتسب شده است یا به دست ارسال می شده و در اختیار جبهه النصره قرار می گرفته است یا این که از طریق بانک هایی به ترکیه انتقال داده می شده است و از آن جا پول های مورد نظر از بانک برداشت می شده و به مرز و برای گروه تروریستی جبهه النصره فرستاده می شده است.

در اسناد دادگاه، بانک ملی قطر که بزرگ ترین مؤسسه مالی غرب آسیا (خاورمیانه) به حساب می آید به همراه بانک دوحه متهم به تسهیل معاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تایمز: قطر میلیون ها دلار به «جبهه النصره» کمک کرده است

ادعای تایمز: قطر میلیون ها دلار به «جبهه النصره» کمک کرده است