مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-05پزشكي

مصرف ویتامین دی مانع از ابتلا به کرونا نمی شود


محققان دانشگاه «مک گیل» در کبک کانادا که این مطالعه را انجام داده اند، می گویند هیچ تفاوتی در سطوح ویتامین دی میان افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و افرادی که به این بیماری مبتلا نشده اند، - محققان دانشگاه مک گیل در کبک کانادا که این مطالعه را انجام داده اند، می گویند هیچ تفاوتی در سطوح ویتامین دی میان افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و افرادی که به این بیماری مبتلا نشده اند، وجود ندارد.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف مکمل های ویتامین دی نمی تواند از ابتلا به کرونا یا موارد شدید این بیماری پیشگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روزنامه دیلی میل، در ابتدای همه گیری کرونا تحقیقات مشاهده ای نشان داد که مصرف ویتامین دی می تواند از آلودگی افراد به ویروس کووید-19 و مرگ ناشی از این بیماری کمک کند اما اکنون نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که افزایش سطوح ویتامین دی از آلودگی به این ویروس و ابتلا به موارد شدید کرونا پیشگیری نمی کند.

محققان دانشگاه مک گیل در کبک کانادا که این مطالعه را انجام داده اند، می گویند هیچ تفاوتی در سطوح ویتامین دی میان افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و افرادی که به این بیماری مبتلا نشده اند، وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف ویتامین دی مانع از ابتلا به کرونا نمی شود

مصرف ویتامین دی مانع از ابتلا به کرونا نمی شود