مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-05سياسي

اجتماع بزرگ شیعیان مسکو در سالروز رحلت امام راحل و قیام خونین 15خرداد


هم زمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد ، جمع کثیری از شیعیان پایتخت روسیه ، یاد و نام حضرت امام روح الله و شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد را گرامی داشتند.

- هم زمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد ، جمع کثیری از شیعیان پایتخت روسیه ، یاد و نام حضرت امام روح الله و شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم اتباع آذری ، افغانی ، تاجیکی و ایرانی مقیم مسکو با حضور در مرکز اسلامی این شهر به مقام والای حضرت امام خمینی(ره) ، شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد سال 1342 و شهیدان انقلاب ادای احترام کردند.

در این مراسم که با همکاری سازمان دینی شیعیان مسکو ، جمعیت اهل بیت (ع) و چند سازمان دینی برگزار شد، حجت الاسلام صابراکبری جدی ، رییس مرکز اسلامی با برشمردن ویژگی های برجسته شخصیت امام خمینی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بدون نام امام عظیم الشان در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

وی با بیان اینکه امام خمینی توانست با بینش الهی و عرفانی و نیز توکل قلبی به خداوند متعال ملتی را در برابر ظلم و جور متحد کند ، گفت : با چنین بینش و شخصیتی ایشان توانستند رژیم تا بن دندان مسلح طاغوتی را سرنگون و انقلاب ملت را به پیروزی برسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ شیعیان مسکو در سالروز رحلت امام راحل و قیام خونین 15خرداد

اجتماع بزرگ شیعیان مسکو در سالروز رحلت امام راحل و قیام خونین 15خرداد