مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 22:252021-06-04بين الملل

صفحات پسر نتانیاهو در شبکه های اجتماعی مسدود شد


در پی اقدام پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دعوت از مردم برای برگزاری تظاهرات در برابر منزل یکی از اعضای کنست، فیسبوک، اینستاگرام و توییتر اقدام به تعلیق حساب کاربری وی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه های اجتماعی فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام روز جمعه صفحه شخصی یاییر نتانیاهو فرزند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل دعوت برای برگزاری تظاهرات در برابر منزل یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تعلیق کرد.

پسر نتانیاهو خبر داد پس از آنکه دعوت به برگزاری تظاهرات در برابر منزل نیر اورباخ یکی از اعضای حزب یامینا به رهبری نفتالی بنت کرده، فیسبوک و توییتر به مدت 24 ساعت و توییتر به مدت 12 ساعت صفحات شخصی وی را مسدود کرده اند.

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو تلاش دارد تا اورباخ را از رای دادن به کابینه تغییر که توسط یاییر لاپید و نفتالی بنت تشکیل خواهد شد، منصرف کند.

یاییر نتانیاهو نیز در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار آدرس منزل نیر اورباخ کرد که این اقدام با قوانین فیسبوک و توییتر در تضاد قرار دارد.

حزب لیکود اقدام شبکه های اجتماعی در بستن حساب کاربری پسر نتانیاهو را محکوم کرده و آن را سرکوب گروه های سیاسی و رقابت های سیاسی توصیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفحات پسر نتانیاهو در شبکه های اجتماعی مسدود شد

صفحات پسر نتانیاهو در شبکه های اجتماعی مسدود شد