مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-04بين الملل

پس لرزه های جنگ غزه؛ قطار سازشی که به ته دره رفت


جنگ غزه در صحنه واقعی، ترمز قطار سازش در منطقه را کشید و امید رژیم صهیونیستی را از پیوستن دیگر کشورها به جریان سازش را تا مدت های طولانی با مانع مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روند سازش در منطقه آنگونه که رژیم صهیونیستی می خواهد پیش نمی رود، رژیمی که امید داشت با عادی سازی روابط با چند کشور عربی، صفحه جدیدی در روابط خود با کشورهای عربی به وجود آید، اما آنگونه که به نظر می رسد، تغییرات سیاسی یک سال اخیر در منطقه همه معادلات را بر هم ریخته است.

به نوشته وبسایت الخلیج آنلاین، رژیم صهیونیستی و کشورهای نیز از این قطعنامه استقبال کرده و رژیم تل آویو نیز اعلام کرد که با سازمان ملل همکاری نخواهد کرد.

چه اتفاقی افتاده است؟ الخلیج آنلاین در ادامه نوشت که همبستگی مردمی و دولتی کشورهای عربی با مردم غزه و پیش از آن همبستگی با ساکنان بیت المقدس و الشیخ جراح و محکومیت حمله به نمازگزاران مسجدالاقصی نمونه شکست سیاسی روند سازش بود که رژیم صهیونیستی به دنبال موفقیت آن بود.

در میانه جنگ غزه، عبداللطیف الزیانی وزیر خارجه بحرین در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی گفت که باید کشور فلسطینی به پایتختی قدس شرقی تشکیل شود و درگیری ها خاتمه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های جنگ غزه؛ قطار سازشی که به ته دره رفت

پس لرزه های جنگ غزه؛ قطار سازشی که به ته دره رفت