مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-04سياسي

نامزدها در مناظرات انتخاباتی اخلاق را زیر پا نگذارند


برخی در مناظره ها با کنار گذاشتن مرز اخلاق و زیر سوال بردن اهداف انقلاب و به تمسخر کشیدن دین اسلام و آرمان های نظام و با دادن وعده های پوچ و جدال سیاسی به دنبال جمع آوری رأی هستند که مردم باید حواسشان به این گونه رفتارها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت اسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت سالروز ارتحال امام و شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: انقلاب با رهبری پیامبر گونه امام که با تبعیت ملت ایران همراه بود به پیروزی رسید.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری هوشیارانه عمل کرد؛ گفت: خدا برای هر امتی امامی فرستاده است که مردم را به بندگی خدا دعوت کند و از تبعیت طاغوت نفی کند،  این دو فلسفه اصلی بعثت است که انسان تحت حاکمیت طاغوت و ظلم زندگی نکند.

 کرامتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امانت امام است که با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به حفظ آن کمک خواهیم کرد، گفت: به افرادی که دارای درک سیاسی بالایی هستند و به  امانتداری  آن ها اعتماد داریم رأی دهید، در ادای امانت که توصیه اخلاقی امام است باید اهتمام داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدها در مناظرات انتخاباتی اخلاق را زیر پا نگذارند

نامزدها در مناظرات انتخاباتی اخلاق را زیر پا نگذارند