مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-04سياسي

امام جمعه موقت یزد: لجبازی و منفی بافی به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست


امام جمعه موقت یزد با بیان این که دلسرد کردن مردم از انتخابات بی تقوایی است، گفت: لجبازی و منفی بافی به هیچ عنوان به صلاح مردم و کشور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه دارالعباده با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی برای برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه، اظهار کرد: تلاش برای مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو باید در اولویت اجرایی آحاد مردم به ویژه معتمدین محلات قرار گیرد.

وی رعایت تقوا را لازمه پیشرفت در امور مختلف دانست و افزود: هر کس در هر شغلی که باشد باید تقوای الهی را پیشه کرده و این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که رأی ندادن ضد تقواست، گفت: رأی دادن آگاهانه یکی از مهمترین رسالت افراد جامعه در قبال ارزش های دینی و اسلامی نظام است که باید در دستور کار اقشار مختلف قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی دلسرد کردن مردم به منظور شرکت نکردن در انتخابات همان بی تقوایی است که دشمنان به دنبال آن هستند، تصریح کرد: عده ای در این شرایط به دنبال لجبازی و منفی بافی هستند که این به صلاح مردم و کشور نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری باید تقوا داشته باشند و خود را در برابر مردم و رأی آنها مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت یزد: لجبازی و منفی بافی به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست

امام جمعه موقت یزد: لجبازی و منفی بافی به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست