مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-04سياسي

داوطلبان انتخابات برای حوزه های فرهنگی و دینی برنامه ارائه دهند


امام جمعه مهریز بر لزوم توجه داوطلبان انتخابات به مسائل فرهنگی و دینی تاکید کرد و گفت: نامزدها باید برای این دو بخش مهم نیز برنامه ارائه دهند.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های امروز نمازجمعه مهریز اظهار داشت: متاسفانه هنوز هیچکدام از کاندیدای ریاست جمهوری برنامه مدون و مشخصی در مورد مسائل فرهنگی ارائه نداده اند اما امیدواریم در روزهای باقی مانده، به این مسائل نیز پرداخته شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات افزود: تک تک آحاد جامعه وظیفه دارند مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.

محی الدینی ادامه داد: عدم حضور در انتخابات باعث عدم ثبات و زبان درازی یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی می شود بنابراین عده ای اجازه ندارد دیگران را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق کرده یا آنها را از انتخابات دلسرد کنند.

وی بیان کرد: این انتخابات مایه آبرو و عزت کشور ایران اسلامی می شود و باید با انتخاب افراد صالح، مومن، برنامه محور همراه با روحیه انقلابی و جهادی، کشور را به سمت پیشرفت ببریم.

محی الدینی با بیان اینکه مدیریت یک کشور بسایر دشوار است، افزود: به ویژه مدیریت ایران اسلامی که با مشکلات بسیاری از جمله اقتصادی، معیشتی و مسکن مواجه است و مردم اکنون به جای تهیه مسکن به دنبال تأمین اجاره بهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات برای حوزه های فرهنگی و دینی برنامه ارائه دهند

داوطلبان انتخابات برای حوزه های فرهنگی و دینی برنامه ارائه دهند