مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-04سياسي

روزانه 600 بشکه نفت از میدان مارون استخراج می شود


نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مارون، سومین میدان نفتی کشور است که روزانه 600 هزار بشکه نفت استخراجی دارد.

- ، ابراهیم متینیان در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حوزه انتخابیه من مارون بوده که سومین میدان نفتی کشور است که روزانه 600 هزار بشکه نفت استخراجی دارد و برای همین عضو کمیسیون انرژی شدم؛ همچنین برای استفاده از ظرفیت های نفت و کشاورزی اقداماتی نیز انجام شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در حوزه نفت چند پروژه مهم مثل پتروپالایش ابوالفارس با روزانه 50 بشکه خوراک و همچنین توسعه و نگهداشت مارون در رامشیر با 384 نفر اشتغال زایی انجام شده است.

وی در ادامه به انجام پروژه توسعه و نگهداشت پارسی و پرنج اشاره کرد و گفت: در زمینه کشاورزی نیز کارهای زیادی انجام شد به خصوص در حوزه طرح 550 هزار هکتاری که توضیح آن از حوصله جلسه خارج است.

متینیان افزود: سیکل ترکیبی که سال ها قبل کلنگ زنی و راکد مانده بود نیز دوباره فعال شد؛ همچنین تقویت طرح های اشتغال زایی مثل گلخانه ای، گیاهان دارویی، باغات و دیگر مشاغل خانگی از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفع معضل بیکاری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 600 بشکه نفت از میدان مارون استخراج می شود

روزانه 600 بشکه نفت از میدان مارون استخراج می شود