مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-04سياسي

مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود


امام خمینی(ره) در درجه اول به نظر و خواسته مردم اهمیت می دادند و معتقد بودند بدون در نظر گرفتن رأی و خواسته مردم هیچ مشکلی در کشور حل نمی شود.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امام خمینی(ره) در درجه اول به نظر و خواسته مردم اهمیت می دادند و معتقد بودند بدون در نظر گرفتن رأی و خواسته مردم هیچ مشکلی در کشور حل نمی شود.

حیدرعلی حجتی در گفت وگو با ایسنا درباره ی مهم ترین ویژگی شخصیتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام راحل دارای صفات بارز بسیاری بودند که نمی توان یکی از آن صفات را از دیگر صفات ایشان برتر دانست، اما معتقدم از مهم ترین ویژگی های شخصیتی ایشان توجه به نظر و خواست مردم بود که امروز نیز باید در جامعه ی اسلامی به آن توجه شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) بر جمهوریت نظام تأکید بسیاری داشتند و در اول انقلاب با توجه به شخصیت کاریزماتیکی که داشتند به راحتی می توانستند نظام جمهوری اسلامی را بدون رأی مردم تثبیت کنند، چرا که همگان ایشان را قبول داشتند، اما امام(ره) تأکید بر رفراندوم به منظور تثبیت نظام اسلامی داشتند تا این نظام با رأی مستقیم مردم تایید شود.

این عضو هیات رییسه ی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: بنابراین امام راحل توجه زیادی به نظر و خواسته های مردم می کردند و امروز هم اگر می بینیم نظام اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود

مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود