مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-04سياسي

جلوه های زیبای مردمسالاری دینی در اندیشه حضرت امام (ره)


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف کشور مهم ترین جلوه تفکرات اسلام ناب امام خمینی (ره) بود.

- ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف کشور مهم ترین جلوه تفکرات اسلام ناب امام خمینی (ره) بود.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر انقلاب اسلامی را حاصل مبانی و اندیشه های متعالی امام راحل دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم قیام خونین 15 خرداد و با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را می توان نتیجه تفکرات بی نظیر و برگرفته از مبانی اسلام ناب امام راحل دانست.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مطالعه اندیشه های مختلف امام راحل به ویژه اندیشه سیاسی ایشان، افزود: رجوع به سبک زندگی و اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات را در جامعه اسلامی رفع کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات و با تاکید برمشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی، تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین مباحث مورد توجه امامین انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه های زیبای مردمسالاری دینی در اندیشه حضرت امام (ره)

جلوه های زیبای مردمسالاری دینی در اندیشه حضرت امام (ره)