مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-04سياسي

شورای مدیریت استانی آموزش عالی در همه استان ها تشکیل می شود


دبیر دبیرخانه امور اجرایی دانشگاه معین استان تهران گفت: در تمام استان های کشور شورایی تحت عنوان شورای مدیریت آموزش عالی استانی فعالیت خواهد داشت.

- به نقل از دانشگاه تهران، محمدعلی شاه حسینی در اولین نشست شورای مدیریت آموزش عالی استان تهران گفت: آخرین آیین نامه مصوب وزارت علوم، در این خصوص سال گذشته منتشر شد که بر اساس سند آمایش آموزش عالی و اسناد بالادستی در حوزه واگذاری اختیارات به استان ها این شورا تشکیل شده است.

در تمام استان های کشور شورایی تحت عنوان شورای مدیریت آموزش عالی استانی فعالیت خواهند داشت.

رؤسای دانشگاه های دولتی استان و نماینده هایی از دانشگاه های پیام نور، فنی حرفه ای، علمی کاربردی، فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای این شورا هستند.

وی افزود: در رأس شورای مدیریت آموزش عالی استانی، شورای مرکزی آموزش عالی در وزارت علوم، قرار گرفته است که وزیر علوم، رییس شورا، رییس مرکز سیاست علمی کشور، دبیر شورا و معاونان وزارت علوم و همچنین پنج نفر از رؤسای دانشگاه های دولتی منتخب کشور از جمله اعضای آن محسوب می شوند.

شاه حسینی با اشاره به دستور جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان تهران اظهار کرد: در این جلسه، مروری خواهیم داشت بر اهداف شکل گیری، فلسفه وجودی و کارکردهایی که این شورا خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مدیریت استانی آموزش عالی در همه استان ها تشکیل می شود

شورای مدیریت استانی آموزش عالی در همه استان ها تشکیل می شود