مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-04سياسي

نگار گذر فرهنگی در جماران برپا شد


نگار گذر فرهنگی ویژه سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای خیابان حسنی کیا در محله جماران بر پا شد.

- نگار گذر فرهنگی ویژه سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای خیابان حسنی کیا در محله جماران بر پا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت های موجود در اجرای برنامه ها و پرهیز از برنامه های تجمع محور، مراسم بزرگداشت امام راحل (ره) امسال در قالب برنامه ریزی های فرهنگی در راستای ترویج اندیشه های بلند و سیره تابناک امام راحل (ره) در حال برگزاری است.

سجادی افزود: این فعالیت ها در قالب برنامه هایی همچون تولید و آماده سازی و انتشار 20 انیمیشن با تاکید بر ویژگی های اخلاقی، فردی و سیاسی امام (ره)، هویت بخشی و فضا سازی در قالب پیام های فرهنگی متناسب با ایام ارتحال و شهادت امام جعفر صادق (ع) انجام می شود.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: آماده سازی و انتشار 20 موشن گرافی، تولید محتوا و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در کانال های مجازی سرای محلات از قبیل برگزاری نشست های معرفتی و سخنرانی با محوریت ابعاد شخصیتی امام (ره)، معرفی محصولات فرهنگی و هنری با موضوع امام، انقلاب و قرآن، برگزاری مراسم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در جوار مزار شهدای گمنام، تکریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگار گذر فرهنگی در جماران برپا شد

نگار گذر فرهنگی در جماران برپا شد