مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-04سياسي

اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز به بازخوانی دارد


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بر اهمیت بازخوانی اندیشه های امام  خمینی (ره) برای آشنایی نسل جدید با تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بر اهمیت بازخوانی اندیشه های امام  خمینی (ره) برای آشنایی نسل جدید با تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

آیت الله امان الله نریمانی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت تبیین و بازخوانی اندیشه های امام خمینی (ره) برای نسل جدید و چهارم انقلاب، گفت: اندیشه های امام خمینی(ره) برای مانایی نیاز به بازخوانی دارند، لذا برای ادامه راه انقلاب باید نسل جوان را با این اندیشه ها آشنا کرد.

وی اضافه کرد: در این راستا باید وصیت نامه امام خمینی(ره) که در برگیرنده چارچوب فکری و سیره عملی ایشان است، به شکل نوین با توجه به گسترش وسایل ارتباط جمعی در جامعه گسترده شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری سپس از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی پایبند به احکام اسلام یاد کرد و افزود: ایشان برای کوچکترین امورات زندگی از خوردن و خوابیدن و کارهای شخصی گرفته تا مسائل پیچیده مملکتی از کتاب و سنت الهام می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز به بازخوانی دارد

اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز به بازخوانی دارد