مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-03فرهنگي

کمبود امکانات، تجهیزات و تکنولوژی ایده آل معضل ساخت فیلم های کوتاه دانشجویی


کارگردان فیلم کوتاه داستانی رسوخ راه یافته به هفدهمین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال، گفت: برای ایده های تصویری که در ذهن داشتیم تجهیزات و تکنولوژی که در حد ایده آل ذهنی ما بود، - کارگردان فیلم کوتاه داستانی "رسوخ" راه یافته به هفدهمین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال، گفت: برای ایده های تصویری که در ذهن داشتیم تجهیزات و تکنولوژی که در حد ایده آل ذهنی ما بود، در دسترس نبود.

پلاتو برای تمرینات در اختیار نداشتیم و به ما می گفتند "مگر فیلم کوتاه نیاز به تمرین دارد؟" مهدی احمدیان در گفتگو با ایسنا، درباره ایده ساخت این فیلم توضیح داد: با همراهی همسرم در حال نگارش فیلم نامه دیگری به نام سرباز ششم بودیم اما به علت تغییر لوکیشن فیلم نامه و هزینه های بالای تولید، فیلمنامه جدیدی را نگارش کردیم و بر اساس فرمی که در ذهن داشتیم داستانی در رابطه با نظام سرمایه داری را انتخاب کردیم و آن را ساختیم.

وی در خصوص مشکلات و مصائبی که در راه ساخت رسوخ داشتند بیان کرد: در اصفهان برای ایده های تصویری که در ذهن داشتیم تجهیزات و تکنولوژی که در حد ایده آل ذهنی ما بود، در دسترس نبود.

پلاتو برای تمرینات در اختیار نداشتیم و به ما می گفتند مگر فیلم کوتاه نیاز به تمرین دارد؟ مشکلات مالی بر سر راه ما زیاد بود و از هیچ جایی جز سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود امکانات، تجهیزات و تکنولوژی ایده آل معضل ساخت فیلم های کوتاه دانشجویی

کمبود امکانات، تجهیزات و تکنولوژی ایده آل معضل ساخت فیلم های کوتاه دانشجویی