مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 22:202021-06-03حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای با 120 سرقت در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 4 سارق حرفه ای و کشف 120 فقره سرقت منزل به ارزش 100 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از سایت خبری پلیس، سردار هوشنگ حسینی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اردبیل، بررسی موضوع با تشکیل تیم عملیاتی و با هدف کشف این سرقت ها در دستور کار ماموران تیم دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های تخصصی، ماموران پلیس آگاهی اردبیل ردپای سارقی حرفه ای و سابقه دار را در ارتباط با سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق با هدفمندسازی گشت زنی های انتظامی و پس از هماهنگی قضایی خبر داد و بیان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با مدارک و مستندات لب به سخن گشوده و به ارتکاب 120 فقره سرقت منزل با همدستی 3 سارق دیگر اعتراف که هر 3 سارق نیز با هماهنگی قضایی و در عملیات های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

حسینی از کشف تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از سارقان خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش پرونده های کشف شده را 100 میلیارد اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه سارقان با دستور مقام قضایی و با صدور قرار سنگین راهی زندان شدند، گفت: توجه به هشدارهای انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای با 120 سرقت در اردبیل

دستگیری سارقان حرفه ای با 120 سرقت در اردبیل