مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-03سياسي

بودجه امسال خوزستان به 5000 میلیارد تومان افزایش یافت


نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال جاری استان خوزستان از سه هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

- ، عبدالله ایزدپناه در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رسالت نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه به همدیگر نزدیک است و هر دو مطالبه گر هستیم و از بطن مردم آمده ایم تا مشکلات آنها را به قوه اجرایی منتقل کنیم؛ بنابراین نوع بیان و دیدگاه های هر دو نیز مشترک است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس قانون گذار و ناظر هستند، افزود: حوزه من 750 روستا با جغرافیای عظیمش یکی از محروم ترین حوزه های انتخابیه کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: بیمارستان باغملک سال ها رها شده بود که با پیگیری های بسیار به بهره برداری رسید و تخت های آن از 96 تخته به بیش از 140 تخت بیمارستانی افزایش پیدا کرد؛ همچنین برخی مشکلات درمانی ایذه را نیز حل کردیم.

ایزدپناه تأکید کرد: در حوزه راه نیز چهار خطه شدن جاده اهواز – هفتکل – باغملک – ایذه یکی از مشکلات اساسی حوزه انتخابیه من است که 123 میلیارد اعتبار صرفاً برای یکی از پروژه های راه اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه امسال خوزستان به 5000 میلیارد تومان افزایش یافت

بودجه امسال خوزستان به 5000 میلیارد تومان افزایش یافت