مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-03سياسي

برخود قضایی با با استفاده کنندگان از عناوین جعلی در انتخابات شوراها


رییس دادگستری اهر وظیفه دستگاه قضایی بی طرفی در انتخاتی آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا عنوان کرد و عمل به مر قانون و حفظ و صیانت از آرای مردم را از وظایف این نهاد برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، حجت الاسلام محمدعلی نظری  در جلسه کمیته فضای مجازی شورای پیشگیری از جرم بر ضرورت زمینه سازی بر حضور حداکثری مردم را یک وظیفه عمومی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

وی افزود: دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی و نظارتی انتخابات  همیشه پای کار بوده و در برگزاری هرچه باشکوهتر این حماسه ملی و تامین امنیت و  سلامت  آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

  نظری از راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگاه و دادسرای حوزه قضایی اهر خبر داد و افزود: با هرگونه تخلف انتخاباتی، خارج از نوبت رسیدگی و برخورد قضایی می شود.

وی نقش رسانه ها را در روشنگری افکار عمومی  و کمک به انتخاب اصلح بسیار مهم و تأثیر گذار عنوان کرد و افزود انصافا خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در پیگیری مطالبات  و انعکاس مسائل و مشکلات منطقه نقش بسزایی داشتند و الحمدالله مجموعه رسانه های فعال شهرستان با خبرنگاران پرتلاش یکی از توانمندیهای منطقه بشمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخود قضایی با با استفاده کنندگان از عناوین جعلی در انتخابات شوراها

برخود قضایی با با استفاده کنندگان از عناوین جعلی در انتخابات شوراها