مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-03سياسي

نهضت تبلیغی زنان در شرایط فعلی ضروری است


زنان نقش مهمی در نهضت تبلیغی دارند، باید این نقش جدی گرفته شود و نقش آفرینی زنان را شاهد باشیم، استان قزوین با توجه به ظرفیت بالایی که دارد با استفاده از نهضت زنان می توانند نقش مهمی در این حوزه داشته باشند.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان نقش مهمی در نهضت تبلیغی دارند، باید این نقش جدی گرفته شود و نقش آفرینی زنان را شاهد باشیم، استان قزوین با توجه به ظرفیت بالایی که دارد با استفاده از نهضت زنان می توانند نقش مهمی در این حوزه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در افتتاحیه سلسله جلسات بانوان تمدن ساز که امروز 13 خرداد ماه در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی 1900 بانوی نخبه و فرهنگی در سطح استان قزوین شناسایی شدند که امیدواریم از ظرفیت و ایده این افراد در جهت توسعه ایران اسلامی استفاده کنیم، استان قزوین می تواند پیشگام نهضت تبلیغاتی زنان در سطح کشور باشد.

وی با اشاره به مکتب حیات بخش امام خمینی (ره) افزود: یکی از کوتاهی های ما کمتر پرداختن به مکتب ژرف و حیات بخش حضرت امام خمینی (ره) است، اگر رمزگشایی در مکتب امام گام به گام اتفاق نیفتاد بعدها خودمان را ملامت خواهیم کرد که چرا به متکب امام اهتمام نداریم، مکتب سردار سلیمانی یکی از ثمرات این مکتب است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تبلیغی زنان در شرایط فعلی ضروری است

نهضت تبلیغی زنان در شرایط فعلی ضروری است