مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-03سياسي

اختصاص 300 میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب بندرامام و بندر ماهشهر


نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل فاضلاب بندر امام و بندر ماهشهر خبر داد.

- ، حبیب آقاجری در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از زمان ورود به مجلس شورای اسلامی کارها و امور در سه بخش ملی، استانی و منطقه ای دنبال و پیگیری شدند؛ تصویب قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها، اصلاح ساختار بودجه نویسی، تعیین مالیات بر خانه های خالی، اولویت دادن به بخش نظارتی مجلس، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، اختصاص قیر رایگان به راه روستایی و محرومیت زدایی و موضوع کمک معیشتی 60 میلیون نفری عمده کارهای ملی که مجلس انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در بُعد استانی نیز اجرای طرح 550 هزار هکتاری یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که با انسجام نمایندگان مردم خوزستان در مجلس پیگیری شد، افزود: برای حل مشکل اشتغال زایی در حوزه انتخابی نیز اجرای فاز دوم منطقه ویژه پتروشیمی و احداث مجتمع الماس ماهشهر از مهم ترین اقدامات انجام شده در این راستاست.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: بیمارستان ماهشهر که بیمارستان جایگزین آن پنج سال بودجه نداشت با پیگیری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب بندرامام و بندر ماهشهر

اختصاص 300 میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب بندرامام و بندر ماهشهر