مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-03سياسي

احترام به همسر در مقابل فرزندان باید همواره حفظ شود


امام جمعه باسمنج با تاکید بر لزوم احترام متقابل زن و شوهرها در خانواده، گفت: همسران باید در هر فرصت این احترام را مقابل فرزند خود حتی در غیاب همسر حفظ کنند و همواره ذکر و خیر زن (یا شوهر) خود را به فرزندان بگویند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه باسمنج با تاکید بر لزوم احترام متقابل زن و شوهرها در خانواده، گفت: همسران باید در هر فرصت این احترام را مقابل فرزند خود حتی در غیاب همسر حفظ کنند و همواره ذکر و خیر زن (یا شوهر) خود را به فرزندان بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین قهرمان احمدی روز پنجشنبه 13 خردادماه، در هشتمین نشست تخصصی ویژه بانوان با عنوان اندیشه های آفتاب با محوریت تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) و تاکید بر نقش زن و خانواده، با تسلیت سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی، گفت: امام (ره) در حوزه شخصی خانواده خود و به عنوان مجتهد جامع الشرایطی که باعث تحولات عظیمی در تاریخ شد، دیدگاه خاصی نسبت به خانواده داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که امام خمینی(ره)، خانواده را اولین مدرسه انسان می دانستند، افزود: خانواده همزاد بشر است، از روزی که بشر پا بر روی کره خاکی گذاشته است، بنا به تمایلات فطری که خدا بر وجود او قرار داده، همواره به دنبال تشکیل خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام به همسر در مقابل فرزندان باید همواره حفظ شود

احترام به همسر در مقابل فرزندان باید همواره حفظ شود