مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-03بين الملل

سازمان ملل: اسراییل از باندهای مسلح علیه فلسطینیان 48 حمایت می کند


سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از «زور مُفرط» علیه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال 1948 استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرناند دو ورانس گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اقلیت های ملی در گزارشی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از زور بیش از حد علیه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال 1948، تأکید کرد که تجاوزات شهرک نشینان و باندهای مسلح علیه این شهروندان با حمایت نهادهای امنیتی رسمی اسراییل صورت می گیرد.

وی خواستار حمایت کامل و برابر اسراییل از تمامی شهروندان ساکن اراضی اشغالی شد و گفت: خشونت گروه های راست گرای افراطی و استفاده بیش از حد از زور توسط مسئولان رسمی دستگاه های امنیتی اسراییل در جریان اعتراضات چند هفته اخیر باعث ایجاد بدترین نوع خشونت علیه شهروندان فلسطینی شده است .

گزارشگر سازمان ملل افزود که فلسطینیان پس از گذشت دوره های طولانی تبعیض و به حاشیه رانده شدن، همچنان بهای سنگینی می پردازند.

طبق گزارش وبگاه النشره ، دو ورانس با اشاره به نبودن پناهگاه ها و مناطق امن در روستاهای فلسطینی در النقب، گفت که گروه های افراطی اسراییل با استفاده از شبکه های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی، ایجاد تنفر و تحریک به خشونت غلیه فلسطینیان و استفاده از سلاح علیه آن ها را ترویج می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اسراییل از باندهای مسلح علیه فلسطینیان 48 حمایت می کند

سازمان ملل: اسراییل از باندهای مسلح علیه فلسطینیان 48 حمایت می کند