مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-03سياسي

ساماندهی و ایجاد راه دسترسی مشترک بین 9 آبگرم سراب


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ساماندهی و ایجاد راه دسترسی مشترک بین 9 آبگرم شهرستان سراب خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد ساماندهی و ایجاد راه دسترسی مشترک بین 9 آبگرم سراب ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ساماندهی و ایجاد راه دسترسی مشترک بین 9 آبگرم شهرستان سراب خبر داد.

احمد حمزه زاده در دیدار با فرماندار و نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که ساماندهی و رفع نواقص زیرساخت های گردشگری سراب در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، گفت: آبگرم های سراب از جمله مهم ترین و پرمخاطب ترین جاذبه های گردشگری شهرستان محسوب می شود که ایجاد راه دسترسی و تقویت زیرساخت ها هم چون احداث کمپ گردشگری در جوار آن ها توسط این اداره کل انجام شده که برای تداوم عملیات اجرایی مشارکت فرمانداری و سایر دستگاه ها مفید خواهد بود.

وی با اشاره به این که طی سال 99، مسیر دسترسی آبگرم و کمپ گردشگری اسبفروشان، زیرسازی و آسفالت کشی شده است، افزود: برای ایجاد کمپ گردشگری در آبگرم های اردها و الله حق، فراخوان جذب سرمایه گذار مشترک برای آن ها منتشر خواهد شد تا با ایجاد زیرساخت های لازم رفاه گردشگران به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و ایجاد راه دسترسی مشترک بین 9 آبگرم سراب

ساماندهی و ایجاد راه دسترسی مشترک بین 9 آبگرم سراب