مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-03پزشكي

6 پروژه بهداشتی و درمانی در امیدیه افتتاح شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افتتاح 6 پروژه بهداشتی و درمانی در امیدیه با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال خبر داد.

- ، فرهاد ابول نژادیان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم راه اندازی 6 پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان امیدیه که به صورت تلفنی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه ها شامل سه پروژه درمانی شامل یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس پیشرفته، بخش مراقبت های ویژه (ICU) ، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و همچنین سه پروژه بهداشتی شامل دو مرکز خدمات جامع سلامت و یک پایگاه سلامت هستند که با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

وی گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان امیدیه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خریداری شده و 20 میلیارد ریال نیز برای احداث ساختمان و تجهیزات جانبی این بخش هزینه شده است که تقدیم مردم شهرستان امیدیه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یادآور شد: این شهرستان تاکنون فاقد دستگاه سی تی اسکن بوده و سالیانه به طور میانگین 500 تا 700 نفر برای دریافت خدمات سی تی اسکن به شهرهای مجاور مراجعه می کردند که با راه اندازی این دستگاه تمام تصویربرداری های لازم در این شهر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه بهداشتی و درمانی در امیدیه افتتاح شدند

6 پروژه بهداشتی و درمانی در امیدیه افتتاح شدند