مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-03سياسي

انتخابات ولایت مداری مردم سیستان و بلوچستان را به تصویر می کشد


مدیر کل صداو سیمای سیستان و بلوچستان گفت: مردم مرزدار استان با شرکت در انتخابات یک بار دیگر ولایت مداری خویش را با همه تفاوت های مذهبی، - ، اظهار داشت: ما مردم با بصیرت سیستان و بلوچستان همراه با همه ایرانیان در آستانه امتحانی بزرگ و در بزنگاهی تاریخی قرار داریم که قطعاً قدردان این موهبت هستیم که می توانیم یکی از فرزندان ایران را به عنوان رییس جمهور و عده ای را به عنوان اعضای شورای شهر و روستا انتخاب کنیم.

مدیر کل صداو سیمای سیستان و بلوچستان گفت: همه ما این آمادگی را داریم تا یک بار دیگر با وفاق و همدلی ولایت مداری خویش را با همه تفاوت های مذهبی، قومی، قبیله ای و اقلیمی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تعقل، تدین، سیاست مداری وشرافت ما اقتضا می کند تا از این فرصت به شکلی بهینه و هوشمندانه استفاده کنیم و علاوه بر حضور پررنگ با انتخاب افراد اصلح به تکلیف خویش عمل کنیم.

کردستانی تصریح کرد: مردمان شریف سیستان و بلوچستان همیشه پرچمشان در دفاع از انقلاب بالا بوده است و به خوبی حساسیت این برهه را درک می کنند و با کنار زدن تمام موانع و عوامل بازدارنده، به دشمن اجازه نخواهند داد تا در سرنوشت کشور و استان شأن مداخله کند و اجازه نخواهند داد ایران سربلند دشمن شاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ولایت مداری مردم سیستان و بلوچستان را به تصویر می کشد

انتخابات ولایت مداری مردم سیستان و بلوچستان را به تصویر می کشد