مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-03اقتصادي

تامین اعتبار 458 میلیارد ریالی برای تکمیل پایاب سدهای آیدوغموش و سهند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تامین اعتبار 458 میلیارد ریالی شبکه های پایاب سدهای آیدوغموش و سهند خبر داد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد تامین اعتبار 458 میلیارد ریالی برای تکمیل پایاب سدهای آیدوغموش و سهند ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تامین اعتبار 458 میلیارد ریالی شبکه های پایاب سدهای آیدوغموش و سهند خبر داد.

داود بهبودی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شبکه های آبیاری و زهکشی پایاب سد آیدوغموش شهرستان میانه و سد سهند شهرستان هشترود از جمله بزرگترین طرح های آبی واقع در شهرستان ها و کل استان به شمار می روند.

وی افزود: در سال های گذشته برای تامین کسری اعتبار این طرح ها در استان از مشارکت بخش خصوصی در قالب شرکت های تعاونی آب بران، با انعقاد تفاهم نامه های فی مابین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت آب منطقه ای استان، سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری های شهرستان ها استفاده شد تا روند اجرایی اتمام برخی از واحدهای عمرانی این طرح ها عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: این دو پروژه برای استفاده از ظرفیت تبصره 19 ملی قانون بودجه سال 1399 پیشنهاد شده بود که به سرانجام نرسید اما اکنون با پیگیری های جدی این سازمان و همکاری های شرکت آب منطقه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 458 میلیارد ریالی برای تکمیل پایاب سدهای آیدوغموش و سهند

تامین اعتبار 458 میلیارد ریالی برای تکمیل پایاب سدهای آیدوغموش و سهند